Zde máte možnost nastavení souborů cookies podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi. Informace ohledně cookie naleznete zde. Prohlášení o cookies naleznete zde zde.
Nezbytné / technické cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ovládání filtrů a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Analytické cookies
Analytické cookies shromažďujeme skriptem společnosti Google Inc., která následně tato data anonymizuje. Po anonymizaci se již nejedná o osobní údaje, protože anonymizované cookies nelze přiřadit konkrétnímu uživateli. Proto nedokážeme zjistit navštívené odkazy, prohlížené zboží apod.
Marketingové / reklamní cookies
Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.
05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Provozovatel vozidla, vlastník vozidla.
06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Předložení úředně ověřené plné moci vlastníka vozidla o ukončení leasingu, velkého technického průkazu, osvědčení o registraci (malý technický průkaz), evidenční kontrola ne starší 10-ti pracovních dnů a dokladu totožnosti.
07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
Osobní účastí na evidenci vozidel a předložením výše uvedených dokladů.
08. Na které instituci životní situaci řešit
Na odloučeném pracovišti Městského úřadu na ulici Divadelní 1 v Novém Jičíně.
09. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Na odboru dopravy – v oddělení registru vozidel a to s příslušnými pracovníky v úředních dnech a hodinách.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Doklad totožnosti a doklady uvedené v bodě č. 6.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Vyplněná žádost o zápis změn údajů.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Poplatek činí 800,- Kč a lze jej uhradit na pokladně MěÚ.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Do 30-ti dnů.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
—
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
—
16. Elektronická služba, kterou lze využít
—
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
Dle zákona 56/2001 Sb.
18. Jaké jsou související předpisy
Vyhl. č. 243/2001
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
—
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
—
21. Nejčastější dotazy
—
22. Další informace
—
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě
—
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
—
25. Za správnost návodu odpovídá útvar
Odbor dopravy – oddělení registru vozidel.
26. Kontaktní osoba
Bc. Libor Macíček
Telefonní čísla a emaily najdete v telefonním seznamu.
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
29.9.2016
28. Popis byl naposledy aktualizován
29.9.2016
29. Datum konce platnosti popisu
Dle pokynu Ministerstva dopravy.
30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace