Městský úřad Nový Jičín vyřizuje úřední záležitosti bez předchozího objednání

Od pondělí 18. května vyřizuje Městský úřad Nový Jičín úřední záležitosti bez omezení a bez předchozího objednání. Zároveň pak bude znovu otevřen i zadní vchod budovy radnice na ulici Úzká č.p. 21. Z důvodů přetrvávající epidemiologická opatření však i nadále doporučujeme klientům upřednostnit písemný, elektronický či telefonický kontakt ve všech případech, kdy je to možné, před tím osobním. Pokud nelze úřední záležitosti vyřídit jiným způsobem, lze tak učinit osobně.

Z důvodu nutnosti regulace počtu osob při vstupu do jednotlivých budov úřadu a zajištění bezpečnosti klientů a úředníku nadále platí bezpečnostní opatření ve všech budovách úřadu. Pro vstup a pohyb ve všech budovách městského úřadu platí povinnost používání ochranných prostředků dýchacích cest (nos a ústa). Klienti bez ochrany dýchacích cest nebudou do budovy úřadu vpuštěni. Zároveň je třeba dodržovat bezpečnou vzdálenost dvou 2 metrů a používat jednorázové rukavice (dostupné u vstupu) nebo desinfekci rukou (desinfekce je dostupná ve vestibulu).

 

ÚŘEDNÍ HODINY

Den Dopoledne Odpoledne
Pondělí 08:00 – 11:00 12:00 – 17:00
Úterý 08:00 – 11:00 12:00 – 15:00
Středa 08:00 – 11:00 12:00 – 17:00
Čtvrtek 08:00 – 11:00 12:00 – 15:00