Další úřední den v omezeném režimu pro veřejnost bude v pondělí 6.4.2020 od 13:00 hodin do 16:00 hodin.

Po dobu krizových opatření platí, že Městský úřad Nový Jičín bude pro veřejnost otevřen pouze v pondělí od 13 do 16 hodin a ve středu od 8 do 11 hodin, ostatní pracovní dny (úterý, čtvrtek a pátek) bude úřad po celý den uzavřen (včetně podatelny a pokladny).

Omezené úřední hodiny slouží pro občany v případě vyřízení naléhavých a neodkladných úředních záležitostí. Doporučujeme nejdříve kontaktovat úředníky telefonicky a domluvit se na způsobu řešení dané záležitosti. V případě osobní návštěvy úřadu se musí občané vždy předem telefonicky objednat.

Ve stanoveném čase je možné učinit osobní podání výhradně na podatelně úřadu na ul. Divadelní 1 v Novém Jičíně.

Pro vstup občanů do všech budov úřadu budou přístupné pouze hlavní vchody. Vedlejší vchody zůstanou nepřístupné.

Vstup do budovy úřadu a pohyb v ní je možný za předpokladu dodržování režimových opatřeních (pdf Režimová opatření pro vstup do budov MěÚ Nový Jičín k zamezení šíření nákazy Covid-19 (pdf, 97 KB) ).

Občané mohou během omezení přístupu městský úřad kontaktovat několika způsoby, a to

  • telefonicky – kompletní telefonní seznam je na stránkách města zde,
  • prostřednictvím e-mailu na konkrétního pracoviště,
  • případně prostřednictvím datové schránky ywmb4ncv.

Naléhavé případy budou po předchozí telefonické domluvě řešeny individuálně.