Pátky jen pro objednané

V souvislosti s nově spuštěným rezervačním systémem se od 1. února 2019 na Městském úřadě v Novém Jičíně mění úřední hodiny pro veřejnost. Od pondělí do čtvrtku budou všechny budovy občanům otevřeny jako dosud. Pátek však bude vyhrazen pouze pro klienty, kteří se dopředu k jednání objednali prostřednictvím nové aplikace na webu města, v chytrém mobilu, telefonicky či e-mailem. Změna se netýká pokladny a podatelny v budově na Divadelní ulici 1, které budou přístupné i v pátek bez předešlého objednání.

„Nový objednávkový systém je dostupný na webových stránkách města nebo v mobilní aplikaci Nový Jičín v mobilu, která umožňuje rezervace také prostřednictvím chytrého telefonu. Je určen především pro nejvíce navštěvované správní agendy odboru dopravy a odboru správních činností a klient si přes záložku „rezervace na úřad“ může předem vybrat z nabídky volných termínů,“ vysvětlil Zdeněk Petroš, vedoucí organizačního odboru.

Zatím si lze elektronicky zablokovat termín vyřízení nového občanského průkazu, cestovního dokladu, provedení evidence vozidla či registrace řidiče. Do budoucna se však počítá s rozšířením nabídky. „Díky nové službě občanům odpadne čekání ve frontách. Změna pátečního odbavování klientů dá zase úředníkům možnost, aby si svou agentu mohli administrativně zpracovat,“ doplnil starosta Nového Jičína Stanislav Kopecký.

pdf ÚŘEDNÍ HODINY (pdf, 111 KB)

 

25.01.2019